sobota, 3 kwietnia 2010

Święta...

Jak Wam idą przygotowania do Świąt? Mi tak niezbyt się chcę. Kroić,mieszać,piec,gotować. Ehh. Dzisiaj przeszukiwałam troszkę neta i mogę stwierdzić, że znalazłam dwie pary prześlicznych butów na wiosenną pogodę. Wszystkim pewnie znane buty z czerwoną podeszwą czyli od  Louboutin'a,na białych szpilkach urzekła mnie wygodna i bardzo stylowa platforma,a w czarnych ćwieki  i oczywiście piękna torebka od Coco Chanel, biała na złotym łańcuszku.

Buty - Louboutin
Torebka - Chanel 2.55





Życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt :).

2 komentarze:

  1. uwielbiam te chanelki! ale preferuję czarne:)
    a szpilki z czerwona podeszwa klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta chanelka jakoś mnie nie urzeka. Może jej kształt po prostu.

    Przyznam, że buty świetne. Obie pary.

    ;)

    OdpowiedzUsuń